пʼятниця, 27 травня 2016 р.

Нам потрібна нова українська школа

Нова українська школа не може відбутися без учителя, який володіє сучасними методами викладання, вміє спілкуватися з поколінням дітей, які краще за дорослих розуміються на цифрових технологіях. На цьому наголосила міністр освіти і науки Лілія Гриневич, під час відвідання свята Останнього дзвоника в київський школі №63.
Зокрема, під час спілкування з випускниками та вчителями закладу міністр акцентувала увагу на важливості змісту освіти для побудови нової української школи.

«Нам зараз потрібна нова українська школа. Школа, яка буде готувати громадян незалежної Європейської країни. Нову українську школу ми маємо зробити через новий зміст освіти, який дає навички та компетентності 21 століття», - зазначила Гриневич.
Вона також підкреслила особливу роль учителя та його підготовки в реформі освіти.
«Дуже важливо подолати цифровий розрив між тими, хто навчає і тими, хто навчається. Якщо ми це зробимо, ми отримаємо нову якість української школи», - зауважила міністр.
Лілія Гриневич зазначила про важливість зворотного зв’язку між Міністерством та освітянами, а також звернулася до вчителів і запросила кожного педагога долучитися до публічних обговорень Концепції нової української школи, яка буде обговорюватися на серпневих нарадах.
«Я закликаю, щоб ми всі разом були на цьому шляху. Нам потрібно зробити все, щоб всі наші діти були конкурентоспроможними і впевненими в собі громадянами», - підкреслила Гриневич.
Під час бесіди з міністром педагоги та випускники поділилися думками про перевантаженість програм зайвою інформацією, про необхідність зменшення кількості предметів у школі, наближеність навчального матеріалу та підручників до сучасності, а також запровадження старшої профільної школи, можливість вибору предметів учнями.
«Ті програми, які сьогодні є, обмежують поле тих компетентностей, що потрібні дитині в сучасному світі. Потрібно над цим працювати, змінювати», - зазначила міністр.
Окрім того, за її словами, сьогодні необхідно вирішувати питання підвищення кваліфікації вчителів, їх соціального статусу вчителя, якщо по-справжньому реформувати середню освіту.

Немає коментарів:

Дописати коментар